skojigt

Igår tvättade vi i tvättstugan,
det är ganska tråkigt att tvätta men jag och Cecilia har hittat ett roligare sätt att tvätta på, vi leker handboll och basket när tvätten ska i och ur maskinerna och så får man poäng om man sätter den och man får minuspoäng om man missar, jag förlorade... men men nästa vecka är det min tur att vinna, jag får väll gå ner och öva i tvättstugan.

Tror Cecilia är lite trött idag, hon gick upp 7 i morse.. hon slutar 12 idag så skall väll göra mig klar snart och möta upp henne :)

tror lippan har åkt på halsfluss igen, vi får se dom skulle till vårdcentralen nu på morgonen så får se va de sägs där.

i helgen skall vi till Cecilias gamla skola på något öppethus i Nyköping, det skall bli kuligt, sen ska vi till Cecilias pappa och grilla, den killen kan laga mat så de ser vi fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0