jag har en uppsjö av roliga citat

jag har en uppsjö av roliga citat och förklaringar av Min aldeless egna älskling Cecilia.

Vi börjar med Hockey vm

Cecilias förklaring av Icing,  ( dom skjuter för långt ) det är icing.

Cecilias tolkning av Delaying of the game  ( Deleteing the game)

Sen till storfavoriten under ett parti av Familjegeni så skall Cecilia hjälpa sin pappa att uttala ronaldinho
bara de att Cecilia utbrister Ronaldildo!!  <------- Priceless!

mer uppdatering lär komma av min underbaras världstolkning =)

Igår va det grillkväll hos Familjen Eriksson, det blev grillat kött med potatissallad och grönskaer och baguette
det va riktigt gott!!  sen blev det familjegeni, camilla vann och jag kom tvåa.. deras pappa kom trea och cecilia sist mohaha

sedan bytte vi tändstit, alla hjälpte till och ingen blev sysslolös.  sen blev det melodifestivalen, jag och cecilia somnade dock och vaknade i morse vid 5 tiden av att de stod ett gäng ungdomar på 20 pers utanför och förde ett jääävla liiiv...
kort och gott.. gårdagskvällen var underbar =)



Här är mina Babes :D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha din Tallare :D

2009-05-17 @ 16:49:44
URL: http://raaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0