En hel del skoj

Hallu!

Idag gick vi upp tidigt, (halv 8)  själv vakna jag inte av klockan men de gjorde Cecilia och hon väckte mig.
sedan låg vi i soffan och glodde på lite tv och käkade frukost, sedan bar det av till Tumba där vi hämtade Filippa och hennes mamma. jag klädde på lippa medans hennes mamma sprang omkring och plockade ihop saker och Cecilia stod och kollade på. sedan åkte vi in till stan, jag som hittar rätt bra i stan fick i uppgift att guida Cecilia som för dagen var chaufför. bara de att jag missade en avfart på kungsholmen så vi råkade hamna ut mot bromma. men efter lite suck stånk och stön så hittade vi en parkeringsplats på kungsholmen där vi parkerade bilen och begav oss mot rålambshovsparken. där mötte vi syrran och snackade lite men de va ju kallt som faaaan så vi gick vidare mot lekparken, men klart som fan att den va stängd då.. Cecilia svarade med att kissa på buskarna i parken i ren protest och sedan gick vi tillbaka mot bilen för att åka och äta lite. meeeeeeeeeeeen ja.. vi körde fel och hamnade på en rad andra olika ställen än vi borde, och bestämde oss för att åka hemåt, i skärholmen stannade vi och käkade på mc donalds och filippa fick en efterlängtad happy meal och Cecilia en lilla menyn,  både Cecilia och Filippa lekte med maten och varandra, bilder kommer nedan..när dom satt där och åt, så stoppade Cecilia in 2  pommesfrittes som huggtänder i munnen och lekte tiger, och då kommer det en mc donalds anställd och ska fråga om vi vill ha en djurmask till filippa, haha så vänder sig Cecilia om med pommeständer mot den anställde . haha gissa om det såg kul ut haha.sen satt Filippa och härmade allt Cecilia sa och gjorde!  men  nu är vi hemma igen, Cecilia läser en bok och jag sitter här och glor lite, men skall väll kanske göra nått annat nu,

Nu har vi bestämt oss, nu blir det av!!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0