jajo

Hallojsan,
va ett tag sen man skrev!

Har väl inte hänt så jätte mycket på senaste..
har gjort min praktik på kirurg avdelningen på södertälje sjukhus..

Cecilia har typ bara vart hemma på helgen för hon jobbar i Nyköping på en kyrkogård där.
När hon var hemma i helgen så tog vi det lugnt på fredagen, vi tog en promenad och sen va vi bara hemma och kollade på tv och gick och la oss tidigt, på lördagen hade vi tänkt gå på bio men vi bestämde oss istället för att åka på museeum och efter att ha kollat runt lite på nätet så bestämde vi oss för naturhistoriska museet.
så vi gjorde oss i ordning och åkte till stockholm på självaste nationaldagen.
vi kollade på dinosaurier och massa andra djur och fossiler.
sedan gjorde Älski nått hörseltest men de va så jävla varmt inne i de båset så jag väntade utanför haha.
sen skulle vi se vem som hade snabbast reaktionsförmåga och jag ägde älski direkt med 0,29 sekunder i reaktionsförmåga. och sen ställer sig älski där igen och reagerar på 0,23 sekunder. jag blev slagen som vanligt haha.
vi testade lite blodtryck och sedan vem som va starkast i nyperna.. ja jag vann faktiskt den, och tur va väl de !
sedan skulle vi se vem som hoppade längst. det gjorde Cecilia älski! en annan e ju smidig som ett kassaskåp :P

nu är Cecilia tillbaka i Nyköping på jobbet och jobbar, men på fredag ses vi igen och då ska jag åka till Nyköping med Älskipälski =)  Längtar som sjutton efter min käraste :)


                                                                     Älskar dig Cecilia Eriksson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0