Jag - Hon

Göteborg om 4 dagar med min älskling!

Tippar på att denna vecka kommer att gå lagom segt bara för att vi längtar så mycket.

Sitter här nu i väntanstider, Älski slutar om en halvtimme, skall väl snart börja med maten, idag blir det spagetti och köttfärsås hade jag tänkt!

Så menyn ser ut såhär för denna vecka på restaurang Lyxhyttan

Söndag (igår)   Tortellini med ostsås!
Måndag  Spagetti och köttfärsås
Tisdag  Potatisgratäng köttfärsbiffar och sås
Onsdag Korvstroganoff och ris
Torsdag Pannkakor med sylt och grädde

Sedan är det göteborg och då får vi se vad de bjuds på för mat :)

Nu ska ja iaf laga mat till min älskling så hon får mat när hon kommer hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0